I want to make a change,

0kommentarer

Hej hopp i lingonskogen! Försökte tona mitt hår ljust idag. Valde toning, då de sägs att de inte ska slita på håret så mkt. Resultatet är ingen större skillnad tyvärr. Något ljusare brunt och min utväxt är skitljus. Jag är dock glad över att jag inte ser ut som en morot i skallen i varje fall. Tanken är att jag ska bli ljus till sommaren, men jag ska inte bli platina som föregående tider, utan satsa på lite ljusa slingor. Nu är mitt hår lite fisbrunt, men å andra sidan passar det perfekt till mitt löshår. Mitt hår har verkligen bestämt sig för att sluta växa.. Jag ska försöka ge mitt hår lite omvårdnad i form av en riktig frisör, men jag kan inte hjälpa att jag tycker det är lite småkul att experimentera lite själv och dessutom är det lite mildare för plånkan.
Dagen av ära har bestått av lite BB. Hallå kan inte Roza typ skärpa sig? E hon skitpackad eller är hon bara efterbliven? Hela programmet gick ut på att hon framför bikten satt och lipa sönder. Get a life!
Anyway sköna människor ändå. Skulle vilja träffa några av dom haha.
Nu dax för att sova. Ny dag och nya möjligheter väntar. Puss och kram skumbanan./Sannie

Kommentera

Publiceras ej