Ingen fritid, inget liv, ingenting!

0kommentarer

Hej Hej bloggen! Idag har jag kommit fram till att jag har en ful ovana. Kom ihåg att detta endast är en ful ovana, jag har ju kanske några sådanna där till liggandes i bagaget om någon mot förmodan skulle vilja fylla på sitt förråd? Jo vad jag ville komma till är att jag kan verkligen inte hålla käften! Jag pratar, babblar, snackar, mummlar, viskar, skriker, frågar, skrattar mm hela tiden!! Ta t e x idag när vi hade redovisning och jag nojja mig utav fan för att jag ansåg att jag inte förberätt mig till den grad jag bruka.. "jag kommer aldrig kunna prata i tio min". Vad händer?- Jag pratar i en kvart... SUCK! När andra pratar vill jag lixom bara rycka in och köra mitt race. MEN jag är trots allt en god lyssnare. Jag kan lyssna när andra pratar, ställa frågor, verka intresserad och visa förståelse. MEN när studenter lixom darrar på rösten, bli sådär röda i skinnet, pratar för fort och är allmänt nervösa då vill jag bara rycka in och ta över deras talan känns det som... Ush det kanske låter helt egotrippat, men jag upplever det som att jag "kör" över alla andra när jag kommer med mina självsäkra utlåtanden och få till en redovisning nästan sådär äckligt bra gentemot någon som stått och övat framför en spegel i en vecka.. Hoppas inte folk tycker så om mig, för jag vill verkligen inte tro att jag är världsbäst på något vis, även om ett tips är att tänka att man är det innan man har en muntlig redovisning..
Något som jag däremot har svårare för, det ör att uttrycka mig i skrift. Vi ska göra en såndär rolig rapport kring specialpedagogik i skolan.. Inlämning på fredag. Vad skönt att man börjar i tid då! Nat. Sitter och försöker sammanfatta mina intervjuer och vill gå och dö litegrann. Tittade på klockan och vips så hade jag visst råkat sitta här i några timmar utan mat. Det resulterade till att jag åt ihjäl mig på rostat bröd och helst av allt skulle jag vilja hänga mig nu! MÖÖÖÖÖG. Dumma rapport, försvinn :(
Puss Sannie

Kommentera

Publiceras ej