kräk!

0kommentarer

Idag har jag åstadkommit något bra. Jag har nämligen jobbat inom hemtjänsten idag (7-14). Lyckligt nog fick jag värsta softichrundan med mina favoritgamlingar! Dock så fick jag även träffa på en vårdtagare med magsjuka... Detta besök utfördes tre ggr. Shit jag är skitnojjig att jag ska få magsjukan, har inte tid för det! Jag har typ handspritat mig satan på jobbet. Aja appetiten är det minsann inget fel på. Jag måste var världens mest orginella person som faktiskt precis just nu sitter och gluffsar i mig potatisbullar och blodkorv <3. (ja, jag vet vad blodkorv är gjort av!). Det var flera år sedan jag åt det sist, och fatta ni att det är bra med järn i det också! Jag är den enda i min familj som äter det! Det bästa jag ätit på länge jaooooo!
Nu blev jag dessvärre skittrött och tror jag måste dra en powernap! Tack och hej leverpastej! /Sannie

Kommentera

Publiceras ej