rent hem!

0kommentarer

Idag har jag städat hela övervåningen! Det är ganska rent här nu faktiskt. Mitt rum känns också rent och det luktar nystädat. Det finns inget bättre än att komma hem till ett nystädat hem en fredag. Jag kan dock inte ta några bilder på det, då mitt lyse på mitt rum gått sönder :/. Istället får ny nöja er med några bilder på mig! Jag har ju kamera nu, så passade på att knäppa några bilder ;) Jag har kasserat min nettomobil(lagt den i en låda) och fått en ny! Eller den är" ny" för mig.. Haha (brossarns gamla).
Ni får tyvärr nöja er med bilderna i svartvitt format. Detta för att jag är så hemskt vit. Ush jag gillar inte att vara vit. Vissa människor klär i det och en det kan  till och med vara vackert med vit hy. Jag ser däremot mest sjuk och äcklig ut som vit. Därför ser jag fram emot sommar! Det ser ju inte så lovande ut med denna snön som vräker ner :(
Förresten! Visst är det roligt att städa när man lyssnar högt på musik? Jag älskar det =)

Kommentera

Publiceras ej