sexiga ytligheter att sätta tänderna i ;)

0kommentarer

Jag ligger helt nerkurerad (kan man säga så?) i täcket och har nyss kollat halva filmen av "Love actually". Den verkar fin. Den gav åtminstonde upphov till att min hjärna började analysera om vilka filmskådisar eller kändisar som är snygga!
Här kommer min lista! (obs personerna är ej rankade i ordningsföljd).
Patrick Swayze. Ni känner antagligen igen honom från filmen Dirty dancing. Jag vet inte om det är hans bitiga kropp eller hans personlighet som gör mig knäsvag?
Oscar Linnros.Att mannen har sköna texter och medryckande låtar vet de flesta. Hur som helst gillar hans stil. Bra klädsmak, men inte för mycket lixom. Fina ansiktsdrag.
Alexander Skarsgård. Jag tror faktiskt att jag har fallit pladask för honom i de flesta filmer. Filmen Vingar av glas ger mig ett pirr i magen när jag få se denna varelse. Jag gillar hans röst. I många filmer låter han lite sådär vilsen och det är sött på något vis. Söt kaka helt enkelt!
Pierce Brosnan.En snubbe som representerar manlighet, me like! Han är för övrigt den bästa Bondskådespelerskan av de alla. Hans machostil får väll vilken brud som helst på fall eller?
Mikael Persbrant. Han är väll mest känd för sina klockrena rubriker i Beck och det är väll så jag fått upp ögonen för denna egentligen ganska gamla gubbe? En sak är säker, om jag hade haft en ålder i likhet med honom skulle han kanske kunna bli pappan åt mina barn. Han ger en känsla av trygghet i kombination med manlighet..
Hugo rosas. Ända sen jag började följa den här hunkens blogg så har jag hela tiden beundrat hans utseende, hans kropp, hans ansiktsdrag och framförallt hans humor får mig att smälta. Han har den där smulan av busighet, men trots allt speglas hans kärleksfullhet ut och man drömmer...
Leonardio Dicaprio. Han var såklart snyggast under den tiden då inspelningen av Titanic pågick. I filmen har han en karaktär som gör att man inte kan hålla ögonen borta. Han är en bra skådespelare och i varje romantisk scen han gör önskar jag att jag kunde få uppleva en liknande romantiker!
Måns Zelmerlöv. Tvsjärnan syns nästan överallt på våra rutor. Killen som omfattar en svärmorsdröm och hela kittet. Hans skånska är gudomlig och med ett skratt så att de vita tänderna få göra sitt får Sannie att bubbla. Även om han inte är riktigt av min typ, så har han en energigivande personlighet som är fin. Den kommer man långt på! Dessutom har han ju både talets, sångens och utseendets gåva! What more can I say?
Ashton Kutcher. Självklart kommer denna snubbe upp då jag nyss avverkat en halv film med honom. Jag själv kommer mest ihåg han från that 70s show och redan där är han ju en stjärna. Han har ett fint ansikte och en snygg kropp typ? Lite sådär normalbitig, puss på det!
Kort sagt kan säkert dessa gudomliga killar vara de värsta badboysen i världshitorien, vad vet jag? MEN de har åtminstonde påverkat mig avseevärt i deras filmer eller liknande. Det är roligt att det fortfarande finns kött på marknaden så att säga. För övrigt får ni ta mina beskrivninga med en nypa salt. Jag vet självklart också att en snygg kropp inte är världens mest prioterade sak att leta efter. Såklart spelar personligheten i mitt fall en viktig roll om jag ska tycka om en person eller inte, men nu var det ju appråpå ytligheter ;)
Påminn mig om jag missat några andra snyggingar. Vad tycker ni? Har jag bra smak?

Kommentera

Publiceras ej