skadad fredag!

0kommentarer

Hej hopp! Idag har jag haft min praktik och som vanligt älskar läraryrket och alla sköna ungar som kommer med de fräcka kommentarerna som gör att man få ett gott skratt! Hur är det man säger: ett gott skratt förlänger livet? Det vet jag åtminstonde två andra personer i min omgivning lyckas att bidra med! Nämligen min granne (Emmy) och Frida! Jesus Amalia vilken skadad dag vi har haft idag..
Vi satt och kollade på Big Brother och har garvat sönder. Det var verkligen sjukt bra idag. Vanessa gick loss som tusan och killarna där är ju en aning upphetsade varelser och för att inte tala om deras stora paket. HAHA! Vi har lyckats dansa och sjunga med i låtar från året 99 samt provat highheels och tighta klänningar. Dagen har dessutom varit alkoholfri, kors i taket Sannie!!! Iofs drack vi cola med citron, sjukt gott. (Smakar nästan som en drink med alkohol, prova själva!). Nu ska jag käka lite popcorn, sen ska jag sova. Ska upp och jobba från 7-14 imon.
Ring mig imon och prata lite skit! Då bli jag glad =)
Puss på alla fina vänner och roliga stunder jag har fått uppleva/ Sannie

Kommentera

Publiceras ej