söndagsångesten smyger sig sakta fram...

2kommentarer

Därav bjuder jag på lite frågor och svar ;) OBS. Jag svarade på dessa frågor igår, därav viss svar..

Lovar du att vara ärlig? I do!
Du heter: Sandra Nilsson
Smeknamn: Sannie
Låt som när du är ledsen sörjer till? aow, vad svårt. Det finns så många vackra sörjasånger. Jag tror dock Kent toppar min lista! Låtarna "utan dina andetag" och "socker" spelas för jämnan.
Beroende av: musik, bekräftelse, frukost, livlighet!
Vem behöver du mest just nu: En person som bara finns där. En person jag känner mig  trygg med, en person som får mig att skratta när jag egentligen vill gråta, en person som älskar mig och den Sandra jag är.
Vad tror folk om dig? Att jag är en bitch? Får ofta höra av nytt folk att de haft den uppfattningen om mig, men de ändrar sig ganska snabbt tack och lov.
Stämmer det?  Jag är en öppen, ödmjuk och social varelse, så nae. Självklart har jag också en bitchig sida, men den kommer bara fram när jag är ordentligt arg eller så sker den omedvetet!
Vad får du oftast komplimanger för? När det kommer till utseende så handlar det tragiskt nog om mina bröst eller ben. Av tjejer fick jag ofta komplimanger på mitt hår (när jag var blond). Och av båda könen får jag vanligen komplimanger för min identitet, att jag  är en bra, öppen och förstående person. Det är dom kommentarerna jag tar med mig..
Vad säger du för att imponera på någon? Antagligen något positivt, men då menar jag också det.
Hur imponerar man på dig? Genom att våga vara sig själv, våga skämma ut sig, humor och spontanitet!
Brukar du skratta för dig själv? Haha its me to be efterbliven assa! Ja det händer, ganska ofta faktiskt. Jag älkar att skratta.
Var bor du? hemma hos världens  retardfamilj. Det finns ingen familj som våran. Den är helt klart annorlunda om man kommer oss in på livet, men till skillnad från andra töntfamiljer som inte vågar öppna sig så kan man väll säga att vår är lite tvärtom? Vi säger ibland lite väl mycket om vad vi tycker om varandra och skiter fullständigt om vi skulle ha besök vid tillfället.
Trivs du där: vanligen. Det är inte hemmet det är fel på, det är staden jag bor i.
Äger du några converse: yes. 4 st för att vara exakt.
Sprit, cider, vin eller öl: alla? Men om jag måste välja, vitt vin =)
Brukar du bli för full: Ja det händer nästan varje gång.
Är du allergisk i mot något: dammallergiker (dock lever jag sällan förebyggande) och typ marsvin och kaniner.
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: bli rik
Hur svarar du i mobilen: "Sandra"
Vem ringde du senast? Nils
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: det handlade om gårdagens bravader typ.
Antal timmar sömn inatt: ca 4 h kanske.
Sov du ensam: Nej, med två killar. HAHA okej det lät sick, men jag lovar det var helt ofarligt.
Brukar du komma i tid: yes när det kommer till arbete och skola. Men när det handlar om vardagliga saker så har jag en tendens att bli optimist..
När mår du bra: Jag mår bra när jag får komma bort ifrån Ljungby. Jag mår bra av att umgås med mina vänner, med min häst och att träffa nya människor. Jag mår bra att finna känslan av att vara sund, älskad och bekräftad. Jag mår bra när jag har pengar.
När blev du fotad senast: Inte i helgen i varje fall.
Hur känner du dig nu: bakis och trött
Vad saknar du: en pojkvän
Favorit dryck på morgonen: juice eller mjölk.
Rakar du benen: När jag duschar.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Efter tolvslaget
Är du blyg? Sällan. Jag kan knappt komma ihåg någon situation då jag känt mig blyg. Jo, kanske om man fuckat till det eller något. Nya människor är roligt! Däremot så kan ju en blyg känsla framkallas om man upplever att personer i sin omgivning kategoriserar en och anser att man själv inte är värd något.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, det är för mig helt omöjligt. Kärlek är något som byggs upp i realationen mellan individerna. Det kan ta lång tid och det kan ta kort tid.
Har du spytt offentligt:  to many times I guess :/
Är du nöjd med ditt liv: både ja och nej. Det kan alltid bli bättre!
Är du bortskämd: ush vad svårt. Det beror ju på vem man jämför med? Visst, mina föräldrar sponsrar mig ganska hårt med mitt fritidsintresse, men jag har jobbat hårt för att de ska göra det också.
Vad gör du i morgon: Jag ska jobba, sedan ska jag rida och titta på tävlingarna i Sickinge.
Vad är det värsta du vet? Trångsynta, egotrippade,  och falska människor.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Förr: Tusenlappar. Nu: Några ynka hundra.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? bra förebild? Jag vet inte.
Vad längtar du till? komma bort från Ljungby, börja arbeta, resa, tävla mm.
Har du bra vänner och äkta vänskap? jag har både vänner och ytliga vänner som jag endast umgås med vid vissa tillfällen.
Vad använder du för shampoo? Det som finns hemma.
Vad är det finaste du fått? En häst? Ett körkort?
En speciell dag du minns: nyår för  några år sedan. "minns" och minns. Vill helst glömma, haha!
Hur gammal är du: 20
Tycker du om någon just nu: Både ja och nej.
Gröna eller röda äppeln: Röda,
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen eller så ringer jag personen i fråga.
Gillar du golf: Inte min sport.
Vilken tid gick du upp idag: 8.00
Har du sovit i din egna säng inatt: nej
Har du strumpor på dig nu: Nej
Är det okej att gråta:  Det är modigt och mänskligt att kunna visa sina känslor. Alltså ser jag det mer som en styrka att kunna visa det.
När grät du senast: förra helgen
Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa schyssta grejer, ge mina föräldrar, flytta, resa mm.
Bär du glasögon eller linser: nopp! Fast ibland har jag färgade linser när jag går ut.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.
Har du piercing: 2 i öronen.
Vill du gifta dig: ja, shit vad fint!
Vill du ha barn: när den tiden kommer, så ja.
Solar du ofta: I did, men jag började tycka det blev lite småjobbigt när folk frågade fall jag vart utomlands hela tiden. Nu är jag mycket vit.
Är du bra på att laga mat: Nej jag kan enkelt säga att jag SUGER.
Är du musikalisk? Vet inte. Har inte snöat in  mig på det området så värst mycket. Däremot är jag en riktig teaterapa!
Vilken är din favoritglass: Piggelin
Vad äter du helst när du ser på film: godis
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls
Vilken ögonfärg har du: Blåa
Biter du på naglarna: ja tyvärr.
Röker du: Det händer. Jag tycker inte om det, eller jo ibland gör jag det fast ändå inte lixom. Det beror helt och hållet på situationen och ciggen!
Lovar du att vara ärlig? I do!
Du heter: Sandra Nilsson
Smeknamn: Sannie
Låt som när du är ledsen sörjer till? aow, vad svårt. Det finns så många vackra sörjasånger. Jag tror dock Kent toppar min lista! Låtarna "utan dina andetag" och "socker" spelas för jämnan.
Beroende av: musik, bekräftelse, frukost, livlighet!
Vem behöver du mest just nu: En person som bara finns där. En person jag känner mig  trygg med, en person som får mig att skratta när jag egentligen vill gråta, en person som älskar mig och den Sandra jag är.
Vad tror folk om dig? Att jag är en bitch? Får ofta höra av nytt folk att de haft den uppfattningen om mig, men de ändrar sig ganska snabbt tack och lov.
Stämmer det?  Jag är en öppen, ödmjuk och social varelse, så nae. Självklart har jag också en bitchig sida, men den kommer bara fram när jag är ordentligt arg eller så sker den omedvetet!
Vad får du oftast komplimanger för? När det kommer till utseende så handlar det tragiskt nog om mina bröst eller ben. Av tjejer fick jag ofta komplimanger på mitt hår (när jag var blond). Och av båda könen får jag vanligen komplimanger för min identitet, att jag  är en bra, öppen och förstående person. Det är dom kommentarerna jag tar med mig..
Vad säger du för att imponera på någon? Antagligen något positivt, men då menar jag också det.
Hur imponerar man på dig? Genom att våga vara sig själv, våga skämma ut sig, humor och spontanitet!
Brukar du skratta för dig själv? Haha its me to be efterbliven assa! Ja det händer, ganska ofta faktiskt. Jag älkar att skratta.
Var bor du? hemma hos världens  retardfamilj. Det finns ingen familj som våran. Den är helt klart annorlunda om man kommer oss in på livet, men till skillnad från andra töntfamiljer som inte vågar öppna sig så kan man väll säga att vår är lite tvärtom? Vi säger ibland lite väl mycket om vad vi tycker om varandra och skiter fullständigt om vi skulle ha besök vid tillfället.
Trivs du där: vanligen. Det är inte hemmet det är fel på, det är staden jag bor i.
Äger du några converse: yes. 4 st för att vara exakt.
Sprit, cider, vin eller öl: alla? Men om jag måste välja, vitt vin =)
Brukar du bli för full: Ja det händer nästan varje gång.
Är du allergisk i mot något: dammallergiker (dock lever jag sällan förebyggande) och typ marsvin och kaniner.
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: bli rik
Hur svarar du i mobilen: "Sandra"
Vem ringde du senast? Nils
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: det handlade om gårdagens bravader typ.
Antal timmar sömn inatt: ca 4 h kanske.
Sov du ensam: Nej, med två killar. HAHA okej det lät sick, men jag lovar det var helt ofarligt.
Brukar du komma i tid: yes när det kommer till arbete och skola. Men när det handlar om vardagliga saker så har jag en tendens att bli optimist..
När mår du bra: Jag mår bra när jag får komma bort ifrån Ljungby. Jag mår bra av att umgås med mina vänner, med min häst och att träffa nya människor. Jag mår bra att finna känslan av att vara sund, älskad och bekräftad. Jag mår bra när jag har pengar.
När blev du fotad senast: Inte i helgen i varje fall.
Hur känner du dig nu: bakis och trött
Vad saknar du: en pojkvän
Favorit dryck på morgonen: juice eller mjölk.
Rakar du benen: När jag duschar.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Efter tolvslaget
Är du blyg? Sällan. Jag kan knappt komma ihåg någon situation då jag känt mig blyg. Jo, kanske om man fuckat till det eller något. Nya människor är roligt! Däremot så kan ju en blyg känsla framkallas om man upplever att personer i sin omgivning kategoriserar en och anser att man själv inte är värd något.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, det är för mig helt omöjligt. Kärlek är något som byggs upp i realationen mellan individerna. Det kan ta lång tid och det kan ta kort tid.
Har du spytt offentligt:  to many times I guess :/
Är du nöjd med ditt liv: både ja och nej. Det kan alltid bli bättre!
Är du bortskämd: ush vad svårt. Det beror ju på vem man jämför med? Visst, mina föräldrar sponsrar mig ganska hårt med mitt fritidsintresse, men jag har jobbat hårt för att de ska göra det också.
Vad gör du i morgon: Jag ska jobba, sedan ska jag rida och titta på tävlingarna i Sickinge.
Vad är det värsta du vet? Trångsynta, egotrippade,  och falska människor.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Förr: Tusenlappar. Nu: Några ynka hundra.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? bra förebild? Jag vet inte.
Vad längtar du till? komma bort från Ljungby, börja arbeta, resa, tävla mm.
Har du bra vänner och äkta vänskap? jag har både vänner och ytliga vänner som jag endast umgås med vid vissa tillfällen.
Vad använder du för shampoo? Det som finns hemma.
Vad är det finaste du fått? En häst? Ett körkort?
En speciell dag du minns: nyår för  några år sedan. "minns" och minns. Vill helst glömma, haha!
Hur gammal är du: 20
Tycker du om någon just nu: Både ja och nej.
Gröna eller röda äppeln: Röda,
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen eller så ringer jag personen i fråga.
Gillar du golf: Inte min sport.
Vilken tid gick du upp idag: 8.00
Har du sovit i din egna säng inatt: nej
Har du strumpor på dig nu: Nej
Är det okej att gråta:  Det är modigt och mänskligt att kunna visa sina känslor. Alltså ser jag det mer som en styrka att kunna visa det.
När grät du senast: förra helgen
Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa schyssta grejer, ge mina föräldrar, flytta, resa mm.
Bär du glasögon eller linser: nopp! Fast ibland har jag färgade linser när jag går ut.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.
Har du piercing: 2 i öronen.
Vill du gifta dig: ja, shit vad fint!
Vill du ha barn: när den tiden kommer, så ja.
Solar du ofta: I did, men jag började tycka det blev lite småjobbigt när folk frågade fall jag vart utomlands hela tiden. Nu är jag mycket vit.
Är du bra på att laga mat: Nej jag kan enkelt säga att jag SUGER.
Är du musikalisk? Vet inte. Har inte snöat in  mig på det området så värst mycket. Däremot är jag en riktig teaterapa!
Vilken är din favoritglass: Piggelin
Vad äter du helst när du ser på film: godis
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls
Vilken ögonfärg har du: Blåa
Biter du på naglarna: ja tyvärr.
Röker du: Det händer. Jag tycker inte om det, eller jo ibland gör jag det fast ändå inte lixom. Det beror helt och hållet på situationen och ciggen!

2 kommentarer

Lisa

14 Mar 2011 02:32

Gröna äpplen är mycket bättre! ;) Kärlek vid färsta ögonkastet finns! Jag och niklas är då levande bevis på de å ja ska önska vid nästa stjärnfall jag ser att du får uppleva detsamma! :) sist men inte minst! Sluta bita på naglarna (niklas gör me de å ja slår alltid han på handen då men du skulle nog uppfatta mig som

Konstigt om ja gjorde de på dig ;)) haha delar med mig av en kommentar å hoppas på att jobbnatten ska gå foooort :)

Sannie svarar!

14 Mar 2011 16:19

Va säger du! Gröna äpplen är ju typ sura ;) Vad härligt att du fått uppleva kärlek vid första ögonkastet! Jag trodde bara det fanns på film. Jag tror dock inte dig förrän jag själv får uppleva samma sak :D! Haha, jag borde med ha ngn som kan slå mig på handen! Alltid kul med lite respons på bloggen. Hmm.. Jag vill också ha ett nattjobb!! Du är så duktig med ditt jobbande! Kraam

Kommentera

Publiceras ej