svärmorsdrömmen

0kommentarer

Idag känner jag mig som vääääääärsta svärmorsdrömmen. Jag har lixom haft praktik i fem dagar som tagit hårt på mina krafter och ändå har jag lyckats jobba hela helgen och som om inte det var nog haft en VIT HELG! Är det såhär livet ser ut för alla knegare, torrisar och svärmorsdrömmar? Fyfan vad jobbigt isåfall haha!
Jag mår iaf kalasbra! När jag jobbar då hinner jag inte tänka igenom vilket skitställe Ljungby är, utan jag kan ha fokus på det jag ska och blicka framåt. Jag är inte alls van vid att jobba märker jag. Ligger i sängen och är helt slut!!! Välkommen till the real life Sannie ;).  En gubbe på jobbet uttryckte sig med att säga att jag såg pigg ut. Jag trodde han skojade och drev med mig. Innan jag gick in till hans dörr va det första jag tänkte på hur trött jag är. Aja jag måste vara bra på att dölja det eller så är jag helt enkelt pigg när jag tycker att jag är slö? Då ska ni se mig när jag är pigg hehe. Då äre speedyweedy assa!

Kommentera

Publiceras ej