The news!

0kommentarer

Ledsen om jag lät lite neggo i föregående inlägg. Det är jag egentligen inte alls idag! Jag har gjort så mycket bra idag. Jag har t e x städat nästan hela huset. Jag kände för det eftersom min mamma sitter och sliter med alla nationella prov. Det är minsann ett heltidsjobb det där att vara lärare. Övervåningen är åtminstonde tip top och mina schabrak har fått sig en omgång i tvättmaskinen. Vet inte riktigt vad mamma tycker om hästhår i maskinen, men det lämnar jag tills den dagen kommer. Har även tvättat alla Elmers benskydd, så nu är dom inte grusiga. När det ändå kommer till häst så ska jag passa på att säga: Åh vad jag tycker om min fyrbente leksak! Han var verkligen hur fin som helst att rida idag. Vi har en lång väg till toppen och även om jag inte lyckas ta han dit, så tvekar jag inte en sekund efter dagens ridpass att möjligheterna finns där! För en stund sen kom jag hem efter en kvällspromenad. Det har lixom blivit en liten standard hos mig nu, och jissus vad skönt det är att ut och gå med bra musik i lurarna :)
Vidare vill jag sända en tanke till min kära pappa som kommer att ligga på operationsbordet imorgon.. Han ska operera något i halsen eftersom han får en uppsvälld "kula" där varje gång han äter (ofta stark mat). Operationen är ändå ganska omfattande, så jag hoppas allt gå bra.
Torsdagens lektionspass är föreberett och nu ska jag ta och krypa mig till kojs. Måste duscha imorgon! Suck... Det innebär en tidig morgon för min del.
På återseende! /Sannie

Kommentera

Publiceras ej