välbefinnande

2kommentarer

älskade välbefinnande.. Jag hade nästan glömt bort hur det kändes. Jag skäms nästan att säga att jag har det stressigt med tanke på hur många andra sliter med jobb och annat. Hur som helst har det blivit många sena nätter och jag skulle behöva komp för detta! Jag har aldrig varit en arbetsmyra i längre tider.. Idag känner jag mitt efterlängtade välbefinnande!
Anledning? JAG ÄR FÄRDIG MED RAPPORTEN! Iofs har jag skrivit för mycket, men jag orkar faktiskt inte ändra på mer nu. Hoppas turen finns med mig så att säga. Idag har jag städat massor! Då mår jag också bra :)
Mitt nya frizz! Syns ju inte så tydligt, men jag är ljusare ;)
Ibland är min cam lite väl snabb!
Ha en bra dag! För det ska jag ha! /Sannie

2 kommentarer

Lisa

02 Apr 2011 15:15

Fiiiiiin du är i håret drunky ( smeknamnet kommer självklart efter ditt fylleinlägg;) hoppas i ses ute nästa helg!! :) )

sannie

02 Apr 2011 20:15

hahaha, ja det namnet var fan klockrent! Ush... Jag hoppas INTE jag är ute nästa helg... Men man vet ju aldrig med mig;) Då ska jag försöka va någolunda stabil i varje fall :P

Kommentera

Publiceras ej