vårkänslor!

1kommentarer

Hej hopp idag var jag glad. Detta för att när jag gick in på Blackboard hade hemtentan skickats ut rättad och klar. Jag fick VG! Det gjorde min dag litegrann.. För övrigt är det ju himlans skönt väder ute, tack för det moder Sol!
Min dag har inte så mkt att säga till bloggen idag, mer än att jag varit i stallet och linat hästen. Han var sjukt pigg.. IGEN.. Tror minsann också han har lite vårkänslor på gång! Med mig är allt bra förutom att min träningsmotivation ligger på zero. Jag vill börja springa igen, men min höft har strejkat. Jag tror höften är bättre nu, men jag är trots allt inte motiverad till löpningen so far. Jag har tagit mig en långrunda idag istället. Det hade varit trevligt att ha någon att gå med? Men jag antar att vanligt folk går och lägger sig klockan 23. Det är sjukt, det är endast då jag har ork och energi för att ta steget ut. Aja, i vilket fall som helst är det ju bättre än att bara sitta inne. Nu ska jag sova!

1 kommentarer

Lisa

10 Mar 2011 08:55

Du passar helt galet bra i "nya" hårfärgen :):)

Kommentera

Publiceras ej