WTF HÄNDE IGÅR?

0kommentarer

Min rubrik är en perfekt beskrivning över gårdagens natt och morgonens stund. Jag har sjuka minnesluckor och de svaga minnen jag har kvar dom är inget man vill veta typ! HAHA. Shit vad fel man kan ha, jag har lixom alltid trott att människor driver när de säger att de inte kommer ihåg något sen gårdagen, efter att de ha varit ute och festat. Nu är det bevisat, det är ju fan sant! Nu ska ni i allafall få höra om min gårdag och morgondag som kan väcka mycket uppmärksamhet. Jag varnar er att detta inlägg kan bli långt, så nu har ni iaf blivit förvanade ;)
Fredag eftermiddag, Sannie hemma från VFU och är riktigt taggad inför kvällens bravader. Det blir en hel del stissande och fixande för att jag och Mikaela ska komma in på stallarna, men sedan löser sig allt! Bilen rullar mot växjö där vi kör ett förkrök hemma hos Stiefmeister tsm med hans vän Donne. De var trevligt och med drickspelet är det ingen risk att man går nykter därifrån. En salig blandning av drycker blev det. Va säger ni om ja säger? vin, öl, jäger och olika shottar som jag inte kan namnet på Hur som helst promenixar jag och Mixxen till staden för att ta bussen till Campus. Vi springer dit, då vi är rädda att missa den. Sedan visar det sig att vi är tidiga haha! Hamnar på värsta röjfesten där majoriteten av folket är utbytesstudenter. Jag upplevde de som trevligt och efter några glas sprit vart det kört för mig. Jag kröp nog mer än vad jag gick! Jag kom inte ens in på stallarna och tur var väll det hahah! USH och fy på mig.
Sedan kommer nästa problem, vart ska jag sova. Skulle nämligen sova hos en tjejkompis men jag hade självklart lyckats med att stänga av telefonen och dum som jag är kan jag inte min egen pinkod. Jag som har varit där så många ggr hade nu svårt att orientera mig dit. Jag plingade på fel dörr och en helt okänd snubbe öppnar.Sedan sitter jag i fel trapphus och när jag väl kommer till rätt trapphus är inte personen i fråga hemma.
Bölandes hittar en snubbe mig och hjälper mig till den rätta läggan.( en trappa upp den här ggr)... Min vän lyckas komma hem och sen kommer jag inte ihåg ett skit mer.
Under morgondagen vaknar jag tidigt och att jag är pigg. Jag vill dansa, lyssna musik och äta frukost. Efter någon timme dock vänder sig allt. Toaletten blir min bästa vän och jag trodde helt ärligt jag höll på att dö ett tag!!! Allt snurrade satan och det kändes som jag fick feber! Svettades tusan och ändå frös. När jag väl lyckats få ut en del av dessa gifter mår jag bättre. Jag blir trött och lyckas sova tre h. Det var det skönaste jag har varit med om! Sov så jäkla djupt typ. När jag vaknar upptäcker jag att jag har missat bussen hem till Ljungby. Nästa buss går klockan 19.25!!! waaaaaaahhhhh. Vad gör man då lixom?
Tur att man sedan lyckas träffa världens bästa underhållare!! Drog och åt en pizza (jag iklädd i endast shorts med tunna strumpbyxor i hudfärg med en JÄVLA massa hål i, ja skojar inte!)+ söndergångna klackskor och dassigt hår. HEJ HEJ DAGEN EFTER!!! VAD SÖT JAG ÄR! Promenerar till Willys och Romeo köper hela jävla varubutiken typ haha! Jag köpte apelsiner, c-vitaminer yeeeey! Vilken jäkla kaloriäckladag... Jag ska aldrig mer dricka! Eller ja ska inte dricka den här månaden i varje fall, WORD!
Ni förstår inte vilken smärta jag fått uppleva idag. Jag har fått stå ut med att se ut som en jäkla slampa och troligen väcker det människors intresse eftersom alla har glott as hell på mig idag. Har ni ingen tv hemma eller? Har ni inte sett en student bakis någon gång eller vad är det frågan om? Dock verkade det som att strumbyxorna gjorde sitt. På pressbyron kommenterar en "översittare" i sisådär 40års åldern mitt val av kläder.

"Du tycker inte det är kallt att gå sådär?" "Eller du kanske bara inviger våren?" ( sneglar på mig hånfullt). " Aa jag passar på att hälsa våren välkommen, någon måste ju vara först" svarar jag. Jag blev så arg, helst hade jag velat stoppa upp något i hål nr 2!! FATTAR INTE FOLK ATT JAG FESTADE SÖNDER IGÅR OCH HAR VAKNAT UPP PÅ FEL STÄLLE DÄR JAG INTE HAR KLÄDBYTE? DET SYNS JU PÅ LÅNGT HÅLL VAFEEEN...
På pressbyrån händer allt. Några araber sitter framför mig och den ena kollar på mig hela tiden när jag sitter och dricker mitt kaffe och min bulle. Jag gillar inte när folk stirrar på mig när jag äter. Jag vill heller inte gå därifrån för att riskera min plats på bänken. Sedan börjar killarna snacka en massa arabiska och skrattar och ler mot mig. Jag får upplevelsen av att de snackar om mig? Kanske är det mitt klädval? Sedan slår det mig att tänk om de också var på festen igår och såg när jag gjorde bort mig? Efter ett tag säger den ena killen något till mig. De kunde ingen svenska typ så jag fick prata engelska med dom och jag sa typ "va?" 500elva ggr för killarna mumlade ju sjukt. AJA de ville jag skulle hänga med dom ut på disco. Jaha tänkte ja, ser jag så jäkla lättfotad ut att jag skulle vilja hänga med två helt främmande människor på disco som inte kan ett skit svenska typ? NEJTACK!
Nu är jag äntligen hemma efter att har slaggat en del på bussen. Där välkomnades jag självklart med samma konstaterande. "Ursäkta, ursäkta du har hål i dina byxor" sa en man till mig. Han var visserligen utvecklingsstörd (på riktigt), men när han körde en andra upprepning av sin kommentar kände jag mig helt dirty typ. Alltså inte dirtybabe, utan mer trashigt äcklig.
Mikkan <3 har förklarat lite vad som hände med mig igår. Jag kan verkligen inte sluta skratta åt vissa grejer. Jag ska nu avsluta detta sjuka inlägg med Mikaelas fina citat!
"Asså du var ju inte så full. Du kunde ju prata, men du hade typ lite dålig balans. Du tappade din mobil hela tiden"
"Jag blir så arg på vakter som inte släpper in personer för att de tycker man är för full. Det var som igår då du inte kom in på stallarna. Dom kan väll vara lite schyssta? Visst du var ju lite vinglig, men så länge man inte bråka går det väll bra"
"Jag behövde inte hjälpa dig så mycket, du kunde ju gå.(Sedan två minuter senare) Ja, jag fick hjälpa dig att klä på dig dina kläder, du hade svårt att knäppa dina byxor" BIG HAHA!
Nu ska jag gå i cellibat.Hur stavas det? Jag ska börja läsa bibeln och ska bara ha vita helger framöver...
De borde göra en film om mig. Typ en ungdomsfilm i klass med fuckin Åmål, hipp hipp hora, nattbuss 804 osv. Min film skulle nog ha hetat OMOGEN 20åring med stora bokstäver.
PUSS!

Kommentera

Publiceras ej