att vara effektiv!

0kommentarer

Idag försov jag mig..Jobbigt eftersom jag fick leta förjäves efter min brors cykelnyckel hela jävla morgonen. Hittade inte den, så fick fusklåsa och hoppas cykeln skulle stå kvar när jag kom hem med bussen. Det gjorde den! Igår såg jag en skitäcklig film. Grejen var den att jag visste inte att jag hade laddat ner denna filmen. Den hette " Requim for a dream". Fyfan vad skarrig den var!! Handlar iaf om fyra personer som knarkar och man får följa dem i deras motgångar och se vilka konsekvenser skiten ställer till med. Bra film till alla där ute som tycker sånt där är häftigt och vill prova hit och dit. Efter den filmen är man inte så sugen på det längre kan ja säg hehe..
Jag och mina grabbs har paffat på som fan! Eller dom har faktiskt paffat på som fan utan mig idag. Jag är stolt som tusan! Grupparbetet färdigt, kvar är bara granskning av ytterligare stavfel och en powerpoint-presentation! Det går bra nu... Vidare har jag känt mig som en zombie idag. Jag vet inte om det beror på att jag inte druckit min kopp kaffe. Hade inte ens råd till det, så fick vara utan= katastrof! Nähe nu ska jag väll ut och ta en promenad. Ska vänta tills det skymmer lite. Jag skäms att gå ute på dagen, då ser det ut som man försöker vara hurtig eller något. Jag e så jäva långt ifrån hurtighetsstadiet jag kan komma för tillfället, men det kommer någongång... Kankse i sommar? Då ska jag nog börja gymma. Tur jag har en häst iaf, så mina ben & fläsk får jobba lite :) Puss på er bloggisar..
En drogfilm. Ganska sämst ändå.. HAHA "ass to ass". Så jävla äcklig sketch xD

Kommentera

Publiceras ej