Dom dimmiga dagarna

0kommentarer

Fredag: Växjö. En minst sagt trevlig förfest hos Öggans place. Den har minsann gett upphov till en hel del träningsverk också hehe ;). Nej, men allvarligt talat så hade han en sån där grej som man kan haka fast i dörröppningen och som man sen ska "häva sig" upp med= on i bröstmusklerna :O.

Lördag: Jag och Elin drygade runt. Vi skrattade åt allt som bara vi kan skratta åt.

"Fyfaaan vad illa du luktar i munnen, jag spyr snaaart"- Efter det vågade jag inte andas haha.
"Hon e efterbliven och dum i hyvet, Sanniestyleblogg, Sanniestyleblogg"- Det roliga var att det var jag som sjöng denna rapp. Rådissa mig själv bara sådär! BAAAAM.

eller den här: "Du liknar Pippi". Detta förföljer fan mig! Inte första personen som tycker att jag är lik Pippi Långstrump :(. Hur ska man tolka det!? En 13 årig skitunge med stora tänder, fräknar och två flätor i hyvet!? Well, Pippi är inte rädd för så mkt, hon är ganska galen faktiskt. Det är det enda jag kan tänka mig som stämmer överrens mellan oss!?

Lördag kväll: Elin tog med mig till hennes klasskompisar, för dom hade såklart suktat efter att träffa Sannie!. Tråkigt nog var jag världshistoriens mest lama människa denna kväll. What a heck, nice folk var både den där Melody och den andra märren Malin iaf. Det som jag sent kommer glömma är Melodys drink. Har fan inte smakat ngn godare... Och det kommer bli ett tag tills dess också. Det torra, tråkiga livet välkommnar även mig dessa dagar framöver. Skjut mig.


Som sagt, en skitlame Sannie.

Kommentera

Publiceras ej