en liten einstein.

0kommentarer

Idag känner jag att jag tar på mig rollen som Roman alltid bruka kalla mig för. Nämligen Einstein! Jag tror det gäller att vara glad över sina arbetsinsatser annars ser man ju aldrig slutet. Idag har vi skrivit på rapporten igen. Jag paffade på som tusan med mitt skriveri. Satt konstat ungefär till 16.00. Längesen jag kunde plugga så intensivt. Jag tkr bara det är lite sorgligt att jag inte hinner med att belöna mig själv. Jag menar, jag hade tyckt det vore hur skönt som helst att bara dricka lite vitt vin och däcka framför en dålig film. Men istället har jag drabbats av skalleverk och uppsvälld ballongmage. Vad har de högre makterna emot mig egentligen!? Nåväl, en sak var skönt. Det var att jag kunde njuta av tillvaron i skogen tillsammans med min fyrbente vän. Än är dock inte friden slut. Har en hel del att göra, men väntar med det tills imon. CIaao
Här får ni en liten fjortisbild på mig i nutidens tecken. Dock tagen i Mars någon gång.
I stallet när det fortfarande var kyligt.

Kommentera

Publiceras ej