Helt random..

0kommentarer

Vilket knäppt väder det har varit idag. Sol, snö och blåst. Det är Växjö det...
Har inte haft ngn skola idag egentligen, men eftersom vi är så seriösa i vår grupp har vi suttit och pluggat! Kompis, det går bra nu som Kalle skulle ha sagt. Fast det går faktiskt bra! =). Vi har kommit en bit på vägen, så nu är det bara att ligga i så att säga. Jag har skrattat jätte mycket idag och känt mig så jävla happy + trivsam med livet! Wieeee. Ungefär som när man  överkonsumerar kaffe!
För det första satt vi och åt på Kristinas idag och pratade om det självklara ämnet Usama Binladen.
Dennis:  vet ni hur dom upptäckte var Binladen gömde sig? Han twittrade..
Sannie: VAAAA?  vad sick.. (Helt serriöst). Ibland är jag verkligen efterbliven, men jag skyller på att hans skånska dialekt ger överdrivet med förtroende hehe!
Ja och sen har Öggan kommit hem från Thailand. Jävla neger :O... Fyfanken vad avis man blir. Han är helt jämnt brun också!  Vidare skrattat mig hes åt Freddans och Simpas kommentarer också.. Åh I love ma classmates! Så jävla roliga människor! Hoppas ni läser det här oxå ;).
Ps: Har idag tagit steget och infört en strejk! Me like to be the leader sometimes^^ HEHE. Nåväl det är
faktiskt bra att behöva göra det ibland. Det är först då man fattar vilka personer som verkligen bryr sig eller om
de endast tänker på sig själva. Förresten jag har inte ätit vitt bröd på två dagar! ( Jag älskar det överallt annat). Helt sinnes, brukar äta bröd hur många ggr om dagen som helst. Känner mig redan slim :P.
Nu ska ja gå en runda :)

Kommentera

Publiceras ej