Iam the man behind the mask!

0kommentarer

Oh my lord vad jag har städat idag! Jag tyckte det var en bra ide att ha på mig lite ansiktsmask medan jag dammsugade golven... Den där ansiktsmasken var inte att leka med! Så jäkla äcklig konsistens! Typ som kräk och helt geggig :S!.. Men efter att jag haft på den stund och skulle ta av den så blev det som en hinna. Skitfränt! Och nu känns min hud helt awesome! Wiee. Nu ska jag försöka skriva en argumnenterande... Lite halv mög sådär.
Ps: Godkänd på tentan i hållbar utveckling! Känns mkt bra med tanke på att alla skrämt upp oss om att det var den svåraste tentan under allmänt utb.område. Jag fattar inte bara... Vad jag kunde se av resultaten fick ingen VG, ofta!? Nån måste ju kunna skrapa ihop sig ett VG eller är hela lärarkåren retards? Well, skönt man inte är ensam då HEHE

Kommentera

Publiceras ej