ingen moralkärring direkt, men ordbajsa kommer man långt på.

0kommentarer

"Bra exempel som du även problematiserar, tex då du skriver om Tjernobyl. Du redovisar också etik och moral på ett mycket bra sätt. Betyg=G" fick följande kommentar från min examinator utöver en inlämningsuppgift som jag lyckades kasta ihop på en dryg timma. Uppgiften gick endast att få G på. Nu är det så att jag sitter här med en sjuhelvetes tråkig uppgift där sista inlämningsdag är idag. Jag ska dessutom kommentera och kritiskta granska övriga lärarstudenters texter. Så jävla tråkigt. En fredagskväll lixom, hallå? Hoppas mitt orbajseri kan komma till nytta även denna gång, för jag vill hinna se "så ska det låtal" ikväll. ( så längesen jag såg det för jag är mest ute och festar varje helg haha).

Kommentera

Publiceras ej