läshuvud.

0kommentarer

Idag har jag två mål med dagen.
1. Arbeta med grupparbetet.
2. Bli färdig med mitt paper.
Nummer ett har jag redan klarat av. Det går fortfarande framåt och det gör verkligen att man kan känna sig nöjd en hel dag. Nummer två tänkte jag ta itu med när jag kommer hem från stallet. Idag hittade jag förresten en tröja från 80-talet i mammas garderob, kul att den kan komma till användning. Nu ska jag kila bort till stallet, för sen ska det banne mig pluggas. Jag har aldrig varit sådär riktigt bright, utan har fått läsa mig till ganska mycket och det är väll det jag har kommit så pass långt på (?). Det gäller därför att min motivation ligger på topp all the time, för ngt gratis finns inte! Eller jo, jag är ganska bra på att ordbajsa som ni kanske märker. Hejdå!

Kommentera

Publiceras ej