lite cred och lite gnabb.

0kommentarer

All cred till mitt crew! Idag har vi jobbat med grupparbetet och det känns som att vi kommer se ett ljus i tunneln snart även om vi har mkt kvar. Det kanske inte är så pjåkigt att arbeta med ett gäng grabbar trots allt? Har dessutom hämtat ut Elins gästkort! Yeey superladdad nu inför stallarna.
Lite gnabb ska ni också få höra. Nu har jag ont i häcken igen. Ni vet den där kära svanskotan? Nu när jag red idag så skulle självklart Elmer dampa sig, så att jag sträckte den. Så nu gör det lika ont som det gjorde innan ungefär! Lyckat! Gillar trots allt den där hästen ändå. Har alltid gillat lite egendomliga och speciella hästar och det gäller även människor.  Åt Kladdkakekex hos farmor :(. Vad onödigt Sannie.... Tror därför jag gå ut en runda, nu med tanke på att jag har nya hörlurar och allt ;)
Tove, dela med dig av din snygghet! Busted!!

Kommentera

Publiceras ej