ljuva ruset..

0kommentarer

äckliga andedräkter, sitta ihopklämd tillsammans med ngn random, svettlukt, värme, kyla, buller, guppigt.
Jag hatar rusningstrafik. Det fanns inga platser kvar knappt i bussen idag när jag skulle åka hem. Hittade en ledig plats och blev överlycklig! Nu förstår jag dock varför den platsen var ledig. Bakom mig satt två stycken mongon. Jag har aldrig varit med om så jobbiga ungdomar. De läspade, spottade och skrek rakt ut. Pratade i telefon med någon brud och körde dåliga dissningsskämt. Ärligt, inte riktigt vad jag längtade efter när jag bara ville sova. Jag är medveten om att personerna i fråga hade ngn typ av störning och att det är fel av mig att uttrycka mig såhär. Men, det sorgliga är att folk behöver inte ha diagnos för att vara sådär efterblivna. Sist fick jag tampas med några fjortisar skrikandes i bakgrunden. 2h pendelliv om dagen innebär mkt frustation och tålamod.

Kommentera

Publiceras ej