när jag bli stor...

0kommentarer

När jag blir stor ska jag bli MILF! Det är nog dax för mig att sätta igång snart om jag ska nå upp till den leveln. För jag vet inte om det är lika glammigt att sitta i en t-shirt som luktar svett och där det står "idrottslärare" på ryggen? Ush jag hoppas inte jag blir den där idrottsläraren som sitter på skolkorten i en gammal träningsoverall (Säkert svettig och otrendig), utan smink, och med ett giant hästsmile!. Nej, det finns lite andra saker att åstadkomma också. Jag är rädd för att jag ska bli någon förslappad fyrabarns morsa som går hemma i mjukis och fett hår. Hur många ggr har man inte sett personer i äldre kataloger där dom är skitsnygga. Sedan bara för att dom får barn och bli gamla så är det tillåtet att se för jävlig ut!? NEJTACK jag tänker inte tillåta mig själv att "gå ner mig" sådär. Hmm det påminner lite om min mamma som egentligen är skitsnygg, men som inte verkar bry sig om sitt utseende ett skvatt nu för tiden!? Men det är hennes liv-INTE mitt kommande.

Kommentera

Publiceras ej