personlig coach?

0kommentarer

Jag har fått finnar runt hakan och lite varstans runt ansiktet. Det är inga vanliga alkis/fett-finnar. Det här är stressfinnar. Dessa dagar har varit intensiva när det gäller skola, vilket har medfört att det har blivit sena kvällar i stallet= helt död Sannie.
Jag ligger helt i fas, men ändå känner jag mig lite tappad. Jag har ingen anledning att känna mig det, så jag vet inte varför, men det är väll ett dilemma jag har att jag återkommande får mina deppotider. Hur som helst mår jag toppen nu? Jag hittade nämligen en gammal bok som jag köpte efter att jag och min dåvarande pojkvän bröt upp med varandra. Jag orkade inte ta  igenom mig den, så nu ska jag göra ett nytt försök. Den boken berör individen genom att man ska hitta sig själv och på såvis finna vägen till kärlek och sådär. Jag har ägnat mig lite av att skriva ned och fullfölja lite uppgifter därifrån och jag måste medge att lätta på känslorna med lite form av text,  har lett till att den där klumpen försvunnit. Sedan kan man ju alltid diskutera om det var boken eller om det var att jag fick god mat av pappa som gjorde mig lycklig? hehe. Nehe tidig morgon kallar..

Kommentera

Publiceras ej