så många broar jag bränt

3kommentarer

herre jesus vilken cirkus man ställde till med igår oj, oj, oj. Det är lite jobbigt kan jag tycka ibland. Ibland vill faktiskt till och med jag komma bort från min clownimage och vara som de alla andra torra statsministrarna. Idag vaknade jag åtminstonde upp utan baksmälla trots den spårade kvällen igår. Det var nog min taktikvila som gjorde susen! Har ni någon gång försökt planka er in i ett festivalområde!? well, jag tog tillfället i akt igår och ger er följande tips;
1) Använd lågskor alt. gladiatorskor för att på enklaste sätt ta dig fram i kuperad terreng 2) lita inte på några randomkillar  som tro sig veta den bästa bakvägen, lita på ditt eget förslag! 3) se till att ha lagom promille i kroppen så att du kan springa 4) om du redan blivit haffad, spela dum och spring. Värt det?-JA! För vem pröjsar 200 spänn när det är tio min kvar? Idioti.  Jag fick tydligen en elstöt igår när jag skulle hälsa på en häst. Enligt källorna hade jag inte ens reagerat av stöten. sådär känslokall önskar jag att jag hade varit jämt, att kunna hålla mig borta  från stötar och inte känna av dom alltså/ badkid.

3 kommentarer

Sannie the dude

23 May 2011 14:31

Haha Sannie va fan tog du vägen när vi va på ängen!?

sannie

23 May 2011 21:47

Jag var helt fuckin dyngad, vilken jävla kväll assa. Too much för mig, men innan dess hade jag det awesome :D hehe

Fred

24 May 2011 17:16

Haha ! det kan man lungt säga! är det all in så är det!

Kommentera

Publiceras ej