save your heart for someone who leaves you breathless.

0kommentarer

att skapa distans från något är svårare än jag trodde.
Men jag måste, för det kommer gynna mig i längden.
Dessutom är det nog lättare att klippa banden nu, innan man har gått och blivit frälst.  Det är ungefär som den
den där karamellen som ligger på bordet framför dig. Du vill ha den för du älskar den, söt och god. Däremot vet du också att karamellen inte är bra för dig, för den innehåller socker och annat onyttigt som gör dig fet. Och blir du fet, blir du olycklig.
Vi människor är så egocentriska, vi tänker bara på oss själva (även jag), synd bara att vi inte är så
pass smarta att vi kan tänka oss in i andra personers känslor och liv. Då skulle nog inte medmänniskor runt omkring
blir så sårade. Fåglar sitter fortfarande och sjunger i ett träd efter en storm, varför kan inte människor känna sig så pass fria av glädje av sådant som fortfarande finns kvar hos dom?... Drömde lite konstiga drömmar efter min powernap, därav mitt djupa utlåtande hehe. Nu ska jag städa, det ser ut som en svinstia! Men inte lätt när man
är ett svin själv! hahaha

Kommentera

Publiceras ej