sena kvällar

0kommentarer

klockan 21.30 var jag hemma, bra jobbat! Var i skolan länge idag. Vi arbetade klart med grupparbetet och sedan paddlade jag med Dennis och Norrland. Fyfan längesen jag garvade så sist. Vi träffade vår eximinator och han  ba;
" Jasså ni ska paddla.. Tuffa på i viken då, det blåser rätt friskt" Sa han och hånade emot oss. Höll vi oss intill viken? NEJ tre nötter i en kanot mitt ute på sjön haha. Vi kom knappt in till land först, vi bara drev och Norrland började lipa typ. (haha okej, nu överdrev jag). Jag var inte riktigt klädd för paddling idag... LadyGaga skor på 13 cm klack och tunika, man bara jaaaadååå! Jag hade dock turen att jag kunde låna ett par badtofflor. Tänk er mig i LadyGaga heels i en kanot med två killar! Soooo sanniestyle. Nyss hemma från stallet skitig och dan. Ska öva lite inför redovisningen..
Ps: FUCK friluftsliv, FUCK PADDLING, FUCK THE WORLD typ.
ser rätt mysigt ut? Låt er inte luras. Försök göra ett J-tag i motvind så ska du se hur jävla B det är att paddla.

Kommentera

Publiceras ej