sex och samlevnad.

0kommentarer

Wooooopaaaah! Idag har jag haft en massa onödigt i skolan. Först en föreläsning om barn och hur man undervisar i sex och samlevnad, sedan workshop och ett litteraturseminarie kring samma ämne. Konstigt att vi har fått en uppgift där vi INTE ska utgå utifrån egna erfarenheter när det gäller detta ämnet ;P. SYND med tanke på att mina erfarenheter har breddats stadigt genom åren HAHA. Jag förstår inte varför alla känner sån avskräck att undervisa i detta ämne? Personligen ser jag fram emot det som fan, det är ju skitroligt och en helt naturlig sak!? Dessutom finns det ju så mycket mer att prata om än sex... Shit jag borde kanske skapa värsta sexbloggen eller något. Typ i stil med "Fråga Sannie" hehe näää skämt o sido. Åh mina kommande elever ska få göra roliga saker under mina lektioner när jag är färdig med min utbildning. Inte typ se en tecknad film på fittor och snoppar som jag fick se under min skolgång, man blev ju fan avskräckt!!! Jag menar hur jävla vanligt är det att människor går runt med en stor hårig tuss mellan bena? Möjligtvis Asta 75? Visst lite könshår är väll fullständigt normalt, men vi lever på 2000-talet och inte stenåldern. Vi ska ha dramövningar, analysera media, musiktexter, kommuniera, skapa i form av bild, göra studiebesök- Jag ska ta sex och samlevnadsfrågorna till botten!
Randomkille idag på seminariet. "Jag har läst boken Eva och Adam och finner den relevant att koppla till ämnet. Man får följa lite om vad Adam tänker och att han typ vill se Eva naken, men inte så mkt mer".
Sannie: "näää men assa, sen var ju Adam rätt lame också". HAHA.
Var ni en av dom som också tyckte att Adam var skitlöjlig i filmerna? Han var ju typ värsta mesen, en sådan kille hade jag fan aldrig pallat vara med. Det kanske är därför jag är singel också`? whooo gives aaaa!?..

Kommentera

Publiceras ej