Skrattretande klubbland

0kommentarer

 

 

Igår var jag på Sivans (studentpuben för er som inte vet). Det var egentligen inte alls tänkt, men det bara blev så för jag kände mig så fruktansvärt danssugen. De andra nissarna i min umgängeskrets ville dock inte dansa, utan ville mecka med annat istället. Så jag gick dit själv. Det är minsann inte så torftigt som man kan tro att gå ut själv. Det var sjukt mycket folk ute igår och musiken som spelades var till och med bra! Nu ska jag komma till det roliga. Ursäkta mig i förväg för att jag låter så fruktansvärt ytlig nu, men försök sätta er in i situationen. Kommer in i dimman, köper mig ett glas vin och sätter mig på terassen där dom spelar livemusik. Jag blir inte sittandes själv länge för det dyker upp en snubbe. En trevlig sådan. En söt sådan. En rolig sådan. En smart sådan- ALLT i samma förpackning, hurra tänkte jag! Jag var nästan beredd på att ge honom mitt nummer tills jag av min förvåning ställer mig upp. Drar en snabb blick från rot till topp. Skulle han gå att dansa med? Skulle jag ge mitt nummer? Vadfan är det jag sedan skådar!? EN DVÄRG fan... Okey, inte riktigt en dvärg..( Nog för att jag hade 10 cm klack, men hans huvud gick till mina axlar. ).Vad skulle jag göra, jag hade redan varit sådär onödigt trevlig så det kändes lixom bara dumt att smita iväg. Jag ställde upp på lite dans, men det kändes fan som att dansa med en unge. Det var inte bara dvärggrejset jag irriterade mig på. Dessvärre var att han påminde om dom jobbiga dvärgana i Naked Mile, vilket var jävligt avtändish. Dessutom hade han ngn form av tix, för han hade en förmåga att räcka ut tungan lite när som. Jag vet inte om han trodde att det var sexigt? Jag blev fett äcklad och drog efter halva låten och dansade med andra hunks istället. En billig kväll blev det också i den bemärkelsen att jag blev bjuden på dricka hit och dit. Ibland gillar jag att vara storbystad och tjej i högklackat. HAHA

Life will not be the party we hoped for. But while we here, we should dance/Sannie


Kommentera

Publiceras ej