the joy of campus. ( jag vill flytta).

0kommentarer

Jag var ju på efterfest igår och drack massa mintu. Det har man ju fått sota lite för idag kan jag ju tillägga. Dock inte värre än lite bestående huvudverk och en seghet i stil med kola till hjärna. Däremot har man ju lyckats åstadkomma en del trots allt. Träffat roliga lirare, ätit god mat, slappat och paddlat! Paddling assa. Vi paddlade i max 20 min. Efter tio minuter rodde vi in till land igen. FYFAN vad tråkigt! Hur kan folk tycka det är kul? Det är med möda och besvär jag går in på min tredje eller kanske fjärde omeximination i paddling. Det är sick! Folk under idrottsutbildningen kunde fan inte ta sig fram med skridskor och fick ändå Godkänt. Sen får jag inte godkänt för att jag inte kan göra ett korrekt J-tag med paddeln, jag kan väll inte hjälpa att min fysiska förmåga begränsar mig. Skitgubbe.

Kommentera

Publiceras ej