the grey beauty

0kommentarer

Jag var nyss i stallet och myste med mitt älsko. Det åskade som tusan när jag var där. Elmer och lilla fölis verkade tycka det var obehagligt, så jag försökte lugna min "lilla" pärla ( i själva verket var jag lika rädd). Strömmen gick också, perfekt! Jag skulle egentligen ridit idag, men detta väder tillät mig inte att kunna göra det idag. Jag är ruggigt sugen på att inhadla lite nya saker till min häst också... Jag har även sökt lite på arbetsmarknaden vad det gäller jobb och så bland annat i Danmark och skåneland framförallt. Jag tycker Dk verkar jättespännande! Däremot tror jag inte de har några svenska skolor där. Jag kikade in lite på Teleborgs ridklubb också. Jag önskar att Elmer kunde flytta dit och att jag fick flytta till campus. Ärligt talat tror jag det hade gynnat mig i all ära (förutom ekonomin). Jobbigt när man inte kan göra det man vill, utan att man är styrd av högre makter hela tiden, när man för en gång skull trodde man fick styra över sitt eget liv så fick man inte det heller. Länge leve fängelse utan galler!!
min fina pärla. Även om jag aldrig blir någon elitryttare, så ska jag ha kvar dig i hela mitt liv.
Bara för att du är så nedrans fin. Sånna små oskyldiga ögon. Elmer Wood <3

Kommentera

Publiceras ej