välgörenhet och sådär.

0kommentarer

Ni har fått höra massa eländigt babbel på min blogg, så nu ska ni återigen få skavsår i ögonen av lite babbel-DOCK i postiv bemärkelse. Jag har nämligen idag tillsammans med Mikaela varit och kollat på min manager när hon uppträder tillsammans med sin klass från Show och musikal. Dom var grymma! Dessutom gick inträdet till läkare utan gränser. De kommer alltså stödja barn i länder som har det svårt och som inte har råd till läkare och så. Så hemskt egentligen om man tänker efter. Jag skulle lätt kunna tänka mig att adoptera en liten biaffraunge. Dock vet jag inte om den hade fått det så mycket bättre hos mig. Jag lever nämligen på nudlar och fil nu för tiden. Min familj skiter i att laga mat till mig eftersom jag aldrig är hemma när dom äter.. Lite halvjobbigt med tanke på att jag är Käss på att laga mat..

Kommentera

Publiceras ej