dagens fucking problem och alla andra dagars

1kommentarer

killar... Alltså vi kvinnor offrar allt vi har, vi tror att männen är som på någon jävla kärleksfilm, men dom är fan inga gentlemän någonstans (inte dom jag har träffat iaf).
Vet ni varför? För att dom spelar poker, stöka ner, efterbliva sig, fiser och tänker bara på sig själva! Va fan, dom kan spela upp massa pengar och sedan gå runt och vara snea...Istället för att spela upp pengar kan man väll åtminstonde visa lite omtanke. Jag ber inte om att få en bukett rosor, men lite tacksamhet skulle inte skada. Vad får jag tillbaka? Jo, att han ska åka på resa till Spanien med sin bästa polare! TACK SOM FAN FÖR DEN!
Jag tycker ärligt synd om mig själv. Jag lever på burkar och pluggar röven av mig. Plockar in poäng för poäng och ger allt jag har fast jag inte har något. Kan jag åka på en resa? SVAR; NEJ! Nää men självklart ska  han göra det. Något som jag hatar är människor som tar sig friheten till göra saker som dom inte är befogade till att göra.
En annan sak jag stör mig på är när människor tar en resa i synonym till rehab. I min mening kan man inte resa bort från sina bekymmer, dom kommer alltid finnas där ändå om man inte bestämmer isg för att göra något åt dom. Har man inga bekymmer, ja då kan man gott och väl unna sig en resa.
Kärleken är jävligt konstig. Den tillåter mer än vad vi själva trodde var möjligt.  För oftast räcker det att vi tänker tillbaka till ett lokaliserat minne, så är vi som sålda och nykära på nytt.
Hur är det för er andra bloggläsare? Blir inte ni sura och arga på era pojkvänner ibland? Gör inte dom dumma saker som får er att snea? Eller är dom som alla prinsar i sagorna?
PS: Hoppas att du läser den här skiten också, så kanske du lär dig ngt av det! BAJS..
Sannie.

1 kommentarer

Mikaela

09 Nov 2011 23:44

Jodå Sannie!

Visst blir man förebannad då och då och det är ibland som jag alltid har sagt. I tjejens liv finns det två huvudroller: tjejen och hennes man och hon anpassar hela sitt liv efter honom. I killens liv däremot finns det oftast bara en huvudroll och det är han som har den. Hon är bara en biroll som finns där någonstans i bakgrunden. Men det är bara så att kvinnan är från venus och mannen från mars och det talas inte riktigt samma språk. Man får vara arg! Bara man blir glad igen:)

Kommentera

Publiceras ej