dagens teknik

0kommentarer

Annars händer inte för roliga saker i mitt liv. Det händer ganska jobbiga saker faktiskt. Igår skulle vi exempelvis lämna tillbaka Älsklings nya dator (som var sönder). Vi trodde vi hade kvittot med och eftersom han hade beställt den via nätet skrev vi ut alla papper vi fått därifrån. Sen när vi kom dit så hade vi tydlingen inget kvitto med oss, utan bara oderbeställningen. Då sa SIBA-killen att vi inte fick lämna tillbaka datorn utan kvitto... SUCK! Så vi fick åka hem igen och leta efter ett kvitto. Och det mina damer och herrar, är fan inte lätt i Romanskis lägenhetet, (med tanke på att det tar 30 min att leta upp en fjärrkontroll). Vi hittade inget kvitto så vi gick hela vägen till ICA för att se om han tappat det på vägen... MEN NEJ!. Sen åkte vi till SIBA ytterligare en gång. Vi ställde till med värsta cirkusen och tillslut kunde han med hjälp av ordebeställningens nummer leta upp kvittonummret! Alltså..... SUCK... Att det ska behövas göras världens grej för en sån enkel sak. Sedan ville  SIBA-killen lura på oss massa nya saker att handla.. Han ville inte ge ut oss kontanter och när vi frågade varför sa han "nej, men assa det är komplicerat... Jag får ju ge ut er kontanter, men jag vill helst inte det"... EFTERBLIVEN.. Tur att det fanns en kvinna med i det här dramat, annars hade nog Romanski kommit hem med massa nya prylar från SIBA och ångrat sig efter ett tag. Bara en känsla jag har!
PS: Vi hittade kvittot sen.. Det satt på kartongen som skärmen var i... JOBBIGT ELLER VAD!?

Kommentera

Publiceras ej