.

2kommentarer

2 kommentarer

Lisa

09 Nov 2011 20:27

Love the picture. Skulle bra gärna vilja dela med mig av den till någon... Min pojkvän har många fantastiska sidor, men en sak lär han sig aldrig.. När man säger "Ja det är okej att du lämnar mig hela kvällen också, du har ju bara varit iväg 4 dagar plus hela denna dagen..." och han säger "ja okej men va bra, då ses vi sen älskar dig".



Hur många gånger har man inte förklarat för killar att när man säger JA så betyder det NEJ... Speciellt om man blir på dåligt humör därefter och vägrar säga jag älskar dig tillbaka.



Så Sannie, det finns fel hos alla killar men visst, vi får väl tycka om dem ändå även om jag just nu inte är speciellt road av killars ärthjärnor.



Hade mer än gärna sett grabbarna i våra liv. Dem skulle inte klara en månad.



:)

Lisa

09 Nov 2011 20:32

Kom inte min superlånga kommentar fram? :S

Kommentera

Publiceras ej