färsking

1kommentarer

Det finns en skiljaktighet mellan att vara bakis och bakis. Idag har jag lyckats imitera bakistillståndet. Och det är inte mycket att hurra för. Däckade på R:s säng. Vaknade upp fullt påklädd och med den olidliga törsten. Efter några klunkar slog min mage bakut och det var dags för att köra bussen. Det räknas för visso som standard för mig efter en kvälls hetsdrickning, men det är ju inget jag stoltsera fram-allra minst när R: har sina vänner från Sthlm på besök.
Sedan skulle det ätas pizza, själv fick jag lägga en istället. Efter en stund kom jag på att efter gårdagens tillstånd kan det vara bra att checka av om allt finns i mina ägor och lättad blev jag över att min plånka låg i väskan. Däremot låg det också något i väskan som inte var särskilt gitty (en halväten kebabrulle). Typiskt mig.
glömde jag något? Jag har varit trött som ett as också. Sedan fick jag spatsera fram i staden med highheels och mjukisbyxor, men det kunde ju varit värre.

1 kommentarer

Anonym

02 Dec 2011 23:38

hahah Sannie, du är ju en klass för sig!

Kommentera

Publiceras ej