fuck den som sa att naturligt är snyggt.

0kommentarer

Ibland undrar jag vad Gud tänkte på när han skapade mig?. Jag ser inte klok ut idag! Förstår mig inte på alla människor som orkar "piffa upp" sig varje dag. Jag tyckte också om att göra det förut. Men nu, är det precis som sengångarnas efterträdare har angripit min kropp och jag går runt i mjukisbyxor och hängbröst utan BH, USH! Just nu håller jag på att städa av lite här hemma och då antar jag att det är tillåtet att se ut såhär. Sen ska jag ändå åka till växjö och träna och då kan den där uppiffningen kvitta. Jag har laddat upp med fyra rostbröd såhär på morgonkvisten, en perfekt start på dagen eller vad säger ni?. I ärlighetens namn borde jag göra något åt min kost. Jag är verkligen ohälsosam just nu. Blöööh
Den här bilden är tagen för ett tag sen. Fjärilen fladdrade runt i mitt rum
och jag kunde inte sova.

Kommentera

Publiceras ej