manlig strippa på ingång.

1kommentarer

Min pojkvän hängde med till Julias 20års kalas. När han gjorde entre i Julias vardagsrum trodde några utav tjejerna att han var en surpise för Julia som manlig strippa! HAHA, riktigt så bra var det ju dock inte! Hur som haver så satt han där  ihop med mig och 17 stycken andra brudar. Han är värld många plus i kanten efter denna helgen. Dels för;
Han har varit på tjejfest mitt ute i skogen
Han har hjälpt mig i stallet
Han har följt med mig på musikal, trots hans ointresse för det
Han har bjudit mig på mat
Han har lagat mat åt mig.
En bra helg helt enkelt med mitt hjärta! Skönt att han börjar lära sig ;)

1 kommentarer

Slaven Tommy

16 Nov 2011 19:39

Tips som alternativ till en manlig strippa: http://slaventommy.blogspot.com :-)

Kommentera

Publiceras ej