stolt- Hockeysyrra!

0kommentarer

Personligen tycker jag inte om hockey, men det är däremot roligare än fotboll! Hockey för mig handlar/handlade mest om att ragga killar, frysa ihjäl i en ishall, att aldrig hinna umgås, att någon lägger all sin tid på hockeyn än på en själv. Jag har inte gått på hockey (troja) på flera år. Däremot gillar jag min bror och jag beundrar honom för att han är så duktig! Det tycker jag han är värld. Det enda som är bra med hockey måste vara deras rumpor ;). Annars tkr jag mest dom luktar svett och är självupptagna hehe!
Hur som helst, igår gjorde brosan mål i Allsvenskan och det kändes stort både för honom och för mig.
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2688&artikel=4779770&play=3556082&playtype=Ljudklipp (Duktig att prata i radion också, måste han fått ifrån mig ;) haha )

Kommentera

Publiceras ej