är jag dum

0kommentarer

om jag skippar föreläsningen imorgon? Jag vill hellre fixa hästen på morgonen och sedan kunna åka till växjö, träffa mina klasskompisar och plugga i lugn och ro, utan att behöva stressa hem. Då kan jag dessutom passa på att träna efteråt och sen sova hos älskling. Att ha häst, plugg och pojkvän kräver faktiskt mer planering än vad man kan tro. Jag ställer klockan på 06.30, så får vi se vad som händer imorgon helt enkelt! Förresten det finns ett till skäl för att jag inte vill till skolan imorgon. Jag har ingen foundation! Jag har inte haft det på tre veckor. SKITJOBBIGT! Jag ser ut som en blekfis och man ser alla ojämnheter i världen. Dock kan jag trösta mig med att en tjej i min klass ha svinkoppor i facet och det är faktiskt ännu värre.. OVER AND OUT!

Kommentera

Publiceras ej