jag är verkligen en biatch..

0kommentarer

jag har länge försökt intala mig själv att jag är en godtrogen, mogen och härlig tjej, men jag har genomskådat mig själv och mitt mörka inre allt för många gånger nu. Jag lider av ett hektikskt och förbannat jobbigt temperament som utlöses när andra människor inte lyssnar på mina ord och bokstavligt manglar över en med sitt eget och lämnar allt som har med empati borta i skogen... Och sedan börjar grubblandet som maler sig in i hjärnbalken och fyhelvete vad sne jag är just nu! Sne för en jävla skitsak. Nu måste jag hitta ett sätt att balansera min ondska som finns inom mig och det är minsann inte lätt. Livet är inte alltid en dans på rosor, det går upp och ner som i en berg-och dalbana, ibland rinner bägaren över och ibland är livet på topp. Men det värsta av allt är nog att såhär sur blir jag alltid när jag egentligen är hur glad som helst. Helt sjukt att beteenden och ord har så stort inflytande över mig. Jag måste ha något allvarligt fel. Imorgon är det en ny dag med nya möjligheter och jag ska vara glad och träna på gymmet.

Kommentera

Publiceras ej