jobb

0kommentarer

En gång hästtjej, alltid hästtjej!
Jag har fått nytt jobb! Eller mja, iaf ett nytt extrajobb! Inom stall. Ska jobba i sickinge när de behöver folk och jag tycker det ska bli jätteroligt! Har jobbat där tidigare i tre år som instruktör för nybörjare och det var något som verkligen stärkte mig och min ledaroll, lärde mig otroligt mycket. Jag börjar imorgon. Jag har ju redan ett extrajobb inom hemtjänsten, men jag känner att jag inte orkar med att jobba där på helgerna för att de har så långa arbetsdagar och man vill ju ändå känna att man är ledig. I sickinge jobbar jag från 7.30-12 ibland kanske till senare om jag ska gå in och ta lektioner. Det är absolut inte samma pengar, men det känns i nuläget mycket mer värt det! Då kanske jag orkar jobba oftare också. Däremot vill jag inte lägga av med hemtjänsten helt. Jag har fälststudier på gång v44 och framåt. Då jäklar ska jag se till att jobba, här ska tjänas pengar! Nu ska jag till bibblan och leta upp en bok. "moa monster!". Och nej, jag läser inte den frivilligt, det är såklart inom skolan ;).

Kommentera

Publiceras ej