lever under oansvar.

1kommentarer

har vaknat upp vid elva-tiden nu i flera dagar, trots att vi gick och la oss klockan 22 igårkväll! (jag brukar vanligtvis gå och lägga mig vid 00-snåret). Kanske är det så att jag behöver sova? Sket i föreläsningen i tisdags och pluggade inte heller. Skrev ner några rader på mitt block bara. Fick påminelseavgift från bibblan i skolan om att en bok skulle lämnas tillbaka. Ledsamt nog var det den enda boken jag fått tag i till nästa veckas tortyr (hemtenta). Imorgon har jag seminarie och jag fattar ingenting. Jag fryser och måste till stallet! Jag vill krypa ner under en filt och dricka oboy. Vi har ingen oboy hemma.. Men vad gör väll det? "Glöm dina bekymmer imorgon kommer nya" som det så glatt heter.

1 kommentarer

Lisa

19 Oct 2011 23:48

Det är faktiskt ganska enkelt! Ska se om ja har kvar receptet på fb isf skickar ja de där ! :)

Kommentera

Publiceras ej