nyttigt ska det va!

0kommentarer

HAHA jag dör vad pinigt, vi var på willys igår. Jag vart lite småsur för jag vll vara nyttig.
R; ÅHHHHH RISIFRUTTI FETT BRA!
S; bra? assa Jag har läst att risifrutti är skitmkt kalorier i och man blir inte ens mätt på det!
Samtidigt står det en tant och ska plocka ner sig en risifrutti.
R; där ser du en annan kund som också väljer risifrutti
randomkund; ja åtminstånde för att det är gott!
Sedan gick vi ifrån willys med 4 pkt glass, ostbågar, nachos och två chokladkakor. TACK SOM FAN!
när jag vaknade åt jag choklad till frukost-inte okey! Förresten det var ju fotboll igår! USH vad tråkigt jag somnade..  Det finns ju ändå så mkt fans som håller koll på siffrorna och uppgraderar på face, så det är ju bara att checka in där! Nu ska jag gå och träna! Tack och hej!

Kommentera

Publiceras ej