ont i magen

0kommentarer

Jag har ont i magen. Jag glömde äta middag idag för jag hade full show med att sova, städa och leta upp en bok på bibblan. Sedan slog det mig vid 18.00 tiden att jag har ju endast ätit två knäckebröd och druckit en halv kopp kaffe. Så för att göra det bästa av situationen när jag var påväg hem från Linnea köpte jag en korv på Pressbyron. Men jag har fortfarande ont i magen... Eller har jag kanske ont i magen för att jag inte fått ut min hemtenta fast en del andra har fått det?.... Det är jobbigt att ha ont i magen. Jag får alltid det när jag inte har planerade matuppsättningar. Det händer inte ofta i vardagen, men när jag är fri fån hästen händer det alltid! Jag kan verkligen inte få utan mat länge!.. Jag dör bokstavligen av tarmvred :/

Kommentera

Publiceras ej