säga eller lämna osagt?

0kommentarer

okey, jag vet inte vart jag ska börja! Jag har sjukt mycket jag vill bearbeta och skriva ner just nu. Ni ska få en kort summering;
1. Svenska Björnstammen med "vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer, längtar efter nått som kan rädda mig" är sjukt medryckande..
2. Jag och Mikka var ute igår och festade och det var supertrevligt. Längesen jag drack så mycket vin utan att spy dagen efter, high five!
3. Kolla aldrig någon annans facebook!
4. Jag ska tävla med Elmer imorgon, vilket är vår första tävling ihop
5. den överserriösa snubben på Pressbyron måste tycka jag är stammis där
6. Hemma på shell har dom börjat sälja Black Devil ciggaretter sedan jag påpekade att det var dåligt att dom inte hade. Jag har inflytande ;)
7. Kolla aldrig någon annans facebook (få stå med två ggr med tanke på hur sne man kan bli på sånt).
8. Jag älskar min hund! <3 Malkiiiiiiiin! Och min häst såklart!

Kommentera

Publiceras ej