störningmoment nr 1.

2kommentarer

FACEBOOK FUCKAR ENS LIV!!!
råkade av en slump gå in på min pojkväns facebook. Alltså han hade glömt att logga ut, så det var inte direkt att jag försökte knäcka hans kod eller något sånt. Egentligen har jag sagt till mig själv att sådant är oacceptabelt, för man har rätt till att vara lite privat, men samtidigt ska man ju inte ha hemligheter för varandra.. Så när jag på fyllan kom hem vid halv tre snåret och upptäckte hans facebooksida var uppe kunde jag inte låta bli att snoka på ett av hans meddelande. Det var det meddelande som kom upp högst i listan och det var de enda jag tittade på, de andra meddelanden sket  jag i. Jaha vad ser man då? Jo att hans första kärlek som han har varit kär i flera år har skrivit till honom.. Inte nog med att hon har ( vad jag tror och uppfattat) förnekat hans känslor och ej besvarat dom, nää då ska hon ändå skriva till honom nu!När han har flickvän dessutom! Och hennes sätt att skriva det kan man ju tala om... HERREGUD vilken jobbig brudjävel det verkar vara rent ut sagt. Konevneationerna ser ut såhär ungefär; "Hey darling, hej gullet, hey baby, baaaaabe, jag saknar dig" osv, ni fattar tugget. MEN det är inte det värsta.... ASSA sen hade hon skrivit "I love you" som avslutningsfras. ASSA vad är det för fel i hyvet? Hon kanske e jättesnäll, men jag tycker hon verkar helt efterbliven :S Inte fan sitter jag och skriver sådanna där fraser till någon kompis, någon jag gillar eller över huvudtaget till min egen kille! Jag tkr sånt är jätte tramsigt... Klart man kan skriva ngn gullig sak till varandra då och då, men hela tiden!? Jag kanske är skitlöjlig som reagerar över detta, men tänk er själva att komma hem och se dånt när man är full dessutom. Fan vad lack jag vart! ett mindre glas i samlingen. Sen blev jag skitledsen och fick mindervärldskomplex.. HAHA jobbig jag e. Nu såhär i efterhand bryr jag mig inte för livet är för kort för att gå runt och vara svartsjuk och dessutom borde jag vara så pass säker i min relation att jag kan lita på honom, vilket jag till för visso gör. MEN det kan fortfarande inte suddas ut från min hjärna riktigt.. Man får gärna ha tjejkompisar, men är det okey att kalla någon sådär som dessutom är upptagen!? AJa jag skiter i henne, hon var ändå brunhårig och såg ut som en bajskorv :D.. HOPPAS HON ÄTER SÅ JÄVLA MYCKET MARABOU CHOKLAD OCH ATT HON BLI FET OCH FUL! seig heil!
MVH SANNIESTYLE..

2 kommentarer

Lisa

13 Oct 2011 10:03

Haha! Du är ju helt underbar! Din ärlighet är bäst!! Hans ex don't stand a chance ;)

Ps. Jag å N skriver sådär sockersöta, fjantiga saker till varann hela tiden! Hoppas de e ok om vi inte gör de på fb hela tiden! Ds.

sannie svarar

13 Oct 2011 23:50

haha tack Lisa! Jag tkr iofs det kan vara gulligt när man skriver så till varandra, men när en tjej gör det och inte ska göra det, då jävlar är jag minsann inte och leka med ;) haha

Kommentera

Publiceras ej