Det är inte alls som förut.

0kommentarer

Jag har inte riktigt kunnat fatta det. Men jag har ju blivit den som är den. Den som jag alltid undrat när jag ska bli. Den där som kallas upptagen. Nu kan jag som vanligt hederligt folk gå hem lite tidigare från utekvällarna för där hemma ligger någon och väntar på mig, jag kan med gott samvete dricka under "jag har aldrig spelet" när det handlar om sexfrågor, jag kan prata deeptalk om hur en bra pojkvän ska va osv osv.  Helt plötsligt behövde man offra mycket mer. Åka konstant buss i en timme, ha sexiga underkläder, tänka på figuren, vara till hands, ha pengar på mobilen och annat småkraffs. Allt för att vara en bra flickvän- och jag är en bra flickvän det är jag. Bäst i hela stada om ni fråga mig. Bäst i den bemärkelsen att jag går i mormortrosor, ha daller på magen, äter mer mat än en man, och är sämst på att laga mat. Jag är bra ändå, jag är en bra flickvän.
Med kärlek/Sannie

Kommentera

Publiceras ej