fyllekajjan is back on track..

0kommentarer

Herre Jesus. Vid det här laget trodde jag att jag numera skulle vara rutinerad på att festa. Morgondagen visade tydligt att jag inte var det. Har mått så sjukt dåligt och spytt säkert fem ggr och haft spränghuvudvärk utan dess like! Kom hem från studentpuben relativt tidigt ändå. Ett garanetat självförtroende hade jag tydligen också fått på köpet (iaf enligt romanski..). Jag hade hur som helst berättat hur snygg jag var, hur många killar som hade raggat på mig, att alla ville dansa med mig osv.. Asså jag hade nog behövt en smäll på käften för att komma i rätt balans. När jag väl vaknade upp i morse hade jag tyvärr inte samma självgoda förtroende om mig själv. Kollade mig i spegeln och fick se ett missfoster! Väldigt oporrig med finnar i hela pannan. Eller förresten är det inte finnar! Det är faktiskt knottbett som jag fick i stallet. Skitsamma jag ser äcklig ut. Om man inte tål dricka två glas vin, en cider och två shotts då ska man inte festa heller. Nu är det alkoholförbud i minst en månad. Jag och mina förbud.. Är dock sämre på att hålla dom ;)

Kommentera

Publiceras ej