jag är ingen karlakarl precis.

0kommentarer

Jag är rätt flickig av mig och har nog alltid varit det. Brukar inte sysselsätta mig med karlgöra om man nu kan kalla det så.  Ja ni vet sånt som handlar om att klippa gräs och bära tunga lådor, räffsa osv. Idag ville jag vara snäll mot min pappa och klippa gräset. Det är först nu jag förstår varför min pappa är så arg och vresig efter att ha klippt gräset. Hur svårt kan det vara att klippa gräs lixom? Jävligt jobbigt och svårt kan det vara. Klipp aldrig gräs med en gräsklippare som inte går av sig själv. Särskilt inte om ni har en trädgård som matchar en fotbollsplan. Klipp inte heller i samband med regn! Jag misstänker träningsvärk på hög nivå från min sida. Detta är nog inget jag kommer göra om igen... Har dessutom bakat. Är verkligen dålig på det... Jag skulle behöva en personlig Roman vid sidan om. Sist blev ju asbra, mina blev  såklart brända :(...

Kommentera

Publiceras ej