jobbiga typer

0kommentarer

Det kan vara ganska jobbigt att gå på universitet ibland. Man måste lixom kunna samarbeta med alla, vilket i och för sig är bra, men vissa personer känner man kanske att man inte alls går ihop med. Jag ska ge er ett typiskt praktexempel; Jag har läst fyra terminer. En blondishbrud har läst två (och hon personligen tror att vi har läst lika mycket eller att hon har läst mer men whatever). Aa sedan hamnar man i grupp. Blondishbrud ska bestämma fett mycket. Jag håller käften och bryr mig inte för en gångs skull. Blondishbrud tänker att jag inte kan någonting. Blondishbrud bestämmer saker som inte är bra. Sannie öppnar käft, blondishbrud blir avis på mina bra uttalanden. Hade inte gjort seminarieuppgifterna tills idag. Vad händer? Sannie imponerar och levererar mer än blondishbrud som har pluggat i flera timmar. Blondishbrudar är jobbiga..  Over and out/ Sannie

Kommentera

Publiceras ej